poniedziałek, 4 grudnia
Shadow

Główne zalety pozycjonowania

Większość właścicieli stron internetowych rozumie, czym jest SEO i zdaje sobie sprawę, jakie znaczenie ma pozycjonowanie dla sukcesu i stabilności ich działalności. Niemniej jednak istnieje sporo pytań dotyczących zasadności inwestowania w optymalizację

Główne zalety z pozycjonowania

Pozycjonowanie stron pozwala na uzyskanie wielu korzyści. To zwiększanie zaufania do marki i budowanie lojalności klientów. Pozycjonowanie stron internetowych to bowiem reklama niewidzialna. Większość internautów ma większe zaufanie do bezpłatnych wyników wyszukiwania niż do reklamy. Ludzie stają się coraz bardziej zmęczeni irytującą reklamą, która nie zawsze spełnia ich oczekiwania. Kiedy czegoś szukają i znajdują odpowiedź na swoje pytanie, jest to zupełnie inna sprawa. Pozycjonowanie sklepu to też wysoki odsetek prawdopodobieństwa zwiększenia zasięgu potencjalnych klientów

Z reguły podczas wyszukiwania niezbędnych informacji, towarów, usług i innych rzeczy użytkownik nie jest gotowy do przeglądania kilku stron z wynikami, które pokazuje mu wyszukiwarka. Najprawdopodobniej pierwsze 10-17 stron utrzyma jego uwagę wraz z niezbędnymi informacjami, które następnie zacznie analizować. Jeśli Twoja strona nie należy do czołówki, to nawet mając lepszy i tańszy produkt, stracisz konkurencję w docieraniu do potencjalnych nabywców. Pozycjonowanie sklepów to zatem kluczowy element prowadzenia sprzedaży.

Pozycjonowanie oznacza zarabianie

Pozycjonowanie sklepów internetowych to wzrost stopy zwrotu z inwestycji. W długim okresie, dzięki wysokiej wydajności oferowanych towarów i usług, dzięki dużemu zasięgowi potencjalnych klientów, twoja firma może osiągnąć znacznie większą sprzedaż przy mniejszych inwestycjach w SEO. Obsługa pozycji TOP witryny w większości przypadków wymaga znacznie mniej inwestycji niż umieszczenie jej w TOP. Pozycjonowanie sklepu internetowego pozwala uzyskać zrównoważone wyniki retencji przy właściwym podejściu.