poniedziałek, 13 lipca
Shadow

Znaczenie pozycjonowania stron

Pozycjonowanie polega na umieszczeniu twojej witryny w najlepszych wyszukiwarkach na dużej liście kluczowych zapytań, które definiują twoją firmę jako całość.

Jak przebiega pozycjonowanie

Na samym początku eksperci przeprowadzają pełny audyt witryny, na podstawie którego określane są kluczowe wskaźniki z witryny w postaci ilości treści, jej struktury, jakości użyteczności itp. Następnie określa się główne zadania i specyfikę całej firmy i tworzy portret docelowej grupy odbiorców i jej preferencje w kluczu twojej witryny. Na tym etapie pozycjonowanie stron pomaga wyeliminować wszystkie błędy wewnętrzne. Pozycjonowanie stron internetowych przebiega na podstawie tematyki witryny i jej głównych kryteriów.

Specjaliści, którzy przeprowadzają pozycjonowanie sklepu wybierają idealną listę kluczowych zapytań do promocji wyszukiwania. Rdzeń jest następnie dzielony na grupy i dystrybuowany na stronach docelowych, na podstawie których tworzymy dużą ramkę firmy z linkami.

Zalety pozycjonowania stron

Główną zaletą, jaką ma pozycjonowanie sklepów jest zwiększenie widoczności i rozpoznawalności całej witryny (marki). Jak również wzrost pozycji całej witryny, a nie ograniczonej grupy słów kluczowych, jak wcześniej zaakceptowano. Pozycjonowanie sklepów internetowych cechuje się kompleksowym podejściem do całej witryny. Pozycjonowanie sklepu internetowego ma na celu zwiększenie dynamiki kluczowych wskaźników wydajności witryny (KPI).

Oznacza to wzrost widoczności witryny dla szerokiego zakresu zapytań w wyszukiwarkach. Przyciąganie i poszerzanie grupy docelowej. Wysoka konwersja odwiedzających na kupujących. Zwiększenie popularności marki i lojalności klientów.